Etiketter

fredag 9. august 2013

Nedtelling til hjemreise

Ja så var ferien snart over for denne gang. Selv om vi har 1 uke igjen til vi reiser hjem har vi begynnt å forberede oss til hverdagen igjen. I dag har jeg ryddet og hevet alt gammelt rask som vi har tatt vare på, det blir jammen en del. Selv om jeg ikke trodde vi samlet på så mye over her, så hev jeg jammen 1 søppelsekk. Da har jeg ikke sortert i lekene til jentene. det får bli en annen dag tror jeg.
kånemann har kjøpt firhjuler til jentene og han skrur og skrur for å få de i orden. Hadde aldri gått med på å  kjøpe det hjemme, men her borte er det nesten en nødvendighet viss de skal bevege seg litt rundt på ranchen. Har jo ikke lyst at de skal snuble over slanger og andre ekkle dyr heller.



Jeg nyter late dagen enten ved bassenget eller opp på takterrassen. Det må jo se ut som vi har hatt litt fint ver når vi kommer hjem, så her jobbes det med brunfargen.Men når det er sagt så har vi så og si hatt regn hver eneste dag siden vi kam for 3,5 uke siden. Noen ganger bare en liten skur på kveldstid andre ganger litt større regnbøyer, men det har alltid vært fint enten i forkant eller i etterkant. 
Vi har hatt mange fine grillkvelder  med gode venner, fanstastisk mat, vin og ikke minst selskap.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar