Etiketter

onsdag 13. april 2011

Ski, strikking og feber

Lenge siden det har vært en oppdatering her. Har vært mye på tur i campingvogna de siste helgene, kjempe kjekt når de tre største klarer seg selv i slalombakken og storkoser seg. Selv om det blir lite gjort i malingsprosjektet mitt, har jeg nå fått gjort litt andre ting. Gardinene er ferdig sydd og henger så fint på kjøkkenet. Hadde alt for mye stoff igjen så nå ser jeg at jeg kan trekke om alle stolene som jeg maler med dette trekket. kjempe greit når stoffet ikke er så dyrt så  kan jeg heller skifte det ut viss jeg blir lei. Strikkingen går og frem over, har nå begynt på mariusgenser nr 2, siden den første ble helt feil i str pga av feil garn.

Gleder meg til alle jentene blir friske igjen, nå har minste jenta hatt av og på feber og ørebetennelse siden februar så nå håper jeg det snart snur.

Ha en riktig fin kveld videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar