Etiketter

tirsdag 24. mai 2011

Husmorferie...

Eller hvertfall nesten. Jeg skal på studietur til Stockholm i to dager , det kan vell nesten kalles en husmorferie selv om vi skal ha fullt program hele dagene. Kun meg selv å tenke på.Lykke!!!
Kvelden skal brukes på å pakke og etterlengtet egentid med fotbad og ansiktsmaske og selvfølgelig strikking.
Vi skal pusse opp rommet til Aurora jenta som skal begynne på skolen til høsten. Skal lage innebygget seng med lesehems, skrivebord og ikke minst sminkebord. vi har allerede hent opp "dinglelampe"(prismelysekrone) og hun er kjempe fornøyd. legger ut bilder etterhvert. ( overhørte jentene og kånemann planla at de skulle overraske meg med å gjøre det mens  jeg er borte, så det blir spennende å se.)
Nå skal jeg nyte noen dager sammen med mine utrolig koselige kollegaer vell vitende om at jeg snart gleder meg til å komme hjem til hverdagen igjen. Det er noe med borte bra hjemme best

1 kommentar:

  1. Takk for tilbud om rabarbra:)Jeg har fått tak i men ellers tusen takk:)
    Kos deg på husmorferie:)

    SvarSlett