Etiketter

tirsdag 14. juni 2011

25 timer i døgnet

Lenge leve pågangsmot og  ønske om å lage mange ting. Lurer på hvilke timer i døgnet jeg trenger for å få gjennomført alt det jeg har i hodet? Meg og en venninne var en tur i Stavanger i dag , og ikke minst en liten tur innom Panduro butikken. Har lenge hatt lyst å prøve meg på å sy en kåpe i ullfilt, så mens jeg var i stoff avdelingen på Panduro  bare ropte denne fine ullfilten på meg. Vips så hadde jeg kjøpt både stoff til ballongbukser og ullkåpe. Gleder meg til å sette i gang, må bare finne et mønster til kåpen først.. Var og innom en tur på Søstrene Grene, der er det jo bare mange gullfunn å ta med seg, det gjelder bare å begrense seg. Fant en utrolig søt babuska dørstopper dukke som minste jenta har fått til pynt på bokhylla.







 Jeg fant og noen fine wall stickers, men siden jeg har strie på veggene vil de ikke henge, så jeg klistret de oppå bokhyllen  slik at det blir et fint motiv å se på når  en leker på rommet.




                             Ha en riktig god kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar