Etiketter

tirsdag 17. april 2012

Vår yr

 Heisann Bloggen.

Må jammen skjerpe meg på denne bloggingen, men det har skjedd så vannvittig mye her den siste tiden. Jeg er endelig ferdig med å male alle stolene som jeg beggynte å male i fjor.Bilder kommer når jeg har fått trukket dem om. Gleder meg så til å begynne å male spisebordet og sjenken, og ikke minst gleder jeg meg så til det endelig blir ferdig.
Har fått kjøpt meg en kul ny hylle som fant sin plass i inngangspartiet, der har jeg lenge leita etter noe litt mer koselig og nå syns jeg at de kommer seg litt. .
I påsken fikk jeg masse tid sammen med gulljentene. Vi var en hel uke på fjellet og fikk stått masse på ski. Kjempe kjekt med en aktivitet som hele familien kan gjøre sammen uavhengig av alder.



Jeg fikk også endelig gjort ferdig mariusgenseren som jeg begynte på før jul.Jeg var da så godt i gassen at jeg strikket en vest til minste jenta med havskum mønster. Har alltid syns at at de ser så vanskelige ut men det var de ikke.
Neste strikke prosjekt blir å strikke babyuggs,  jeg var så heldig å vinne oppskrift til dette inne på Musmei og Hemilia ,en kjempe koselig blogg det er verdt å kikke innom .(Hun har også egen eplabutikk)

Ha en fantastisk kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar