Etiketter

tirsdag 7. august 2012

Tidsklemma

er vel kanskje et ord de fleste småbarnsforeldre kjenner til. Og jammen tror jeg ikkje at jeg har satt fast i denne tidsklemma en stund, har jo ikke fått oppdatert bloggen siden slutten av mai.

Her har det skjedd en hel haug siden sist jeg oppdaterte. Nå er hovedstua helt lys, ENDELIG . Har fått ut alle de mørke og tunge bokhyllene og spise bordet har jeg jo allerede fått vist dere.



Kjøpte et eikeskap som var malt hvit og lagd til en shabby stil og jeg er kjempe fornøyd.  Ser nå at støvsugerledningen ligger som dekor på gulvet, men slik er det i en travel hverdag her. Kom over noen kjempe søte Lene Bjerre rammer i sommer. Syns dekoren var så søt , så to av disse rammene bor nå på sjenken i stuen.
Ha en fantastisk kveld .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar