Etiketter

søndag 20. november 2011

Det nærmer seg........

Nå er det jammen lenge siden jeg har produsert noe her på bloggen, må jammen ta meg i sammen. Her har dagene føket av gårdet etter at vi  kom i fra ferie. Alle jentene skal på hver sine ting , jeg har masse på jobben og på toppen av alt en ny begravelse. 

Men nå er nærmer det seg den aller mest koselige tiden på året, nemlig ADVENT. det er så koselig å lage i stand adventskalender( selv om det kan være litt stress når alt skal pakkes inn) pynte huset , tenne masse stearinlys og bare kose seg.

Er allerede godt i gang med julegavene, kan ikke like når det blir masse folk i butikkene som springer og stresser for å få alt ferdig. bedre å være ute i god tid.

Nå skal jeg sette meg ned i godstolen og strikke ferdig prosjektet som jeg holder på med som skal sendes til Oslo som forsinket bursdagsgave til en av verdensbeste lillesøster.(Har nemlig to stk)

                                 Ha en god søndagskveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar