Etiketter

torsdag 13. oktober 2011







Her en kveld fikk jeg så lyst å pynte litt  i hytta, for første gang på fem år fant jeg servietter. Utrolig hvor vanskelig det kan være men uansett. Jeg dekket bordet med litt av det stasjet jeg  hadde liggende. Syns det ble ganske så greit jeg, bildene blir litt røde pga fargen på veggene.





Fant og  litt pynt til badet , sam faktisk ikke var i cowboy stil, jeg er jo så glad i de lyse fargene som står i stor  kontrast til det mørke,grove og cowboy aktige som de har her . Fant til og med dusjopphengs knotter i samme stilen som  såpedispenser og tannkostholder.





I morgen reiser vi en tur til Little Rock, da blir det mer shopping og en amerikansk fotballkamp etterfulgt av en dag i fornøyelsespark. Seinere i dag tror jeg jammen at jeg skal innvilge meg litt egentid med frisør og neglelegging.Litt usikker på hva jeg skal gjøre med håret, om jeg skal klippe meg "kort" og farge det eller om jeg skal bare farge det og slippe det enda lenger ut?? Kanskje jeg bare skal  gi frisøren frie hender?

                HA EN FANTASTISK DAG.

2 kommentarer:

  1. Det såg kjempefint ut med den pynten du hadde funnet!!! Hehe, cowboystilen e jo et stykke frå sånn du har det her heima ja. Fytti så annerledes det såg ut i hagen etter det har komt gras. Reine parken dokke har bak der. Koss va fotballkampen og fornøyelsesparken? Nogen svære berg- og dalbaner? Her blåser det hunder og katter ute, så nyyt det gode været litt for oss og. God klem te dokke alle!

    SvarSlett
  2. Hurra!! Nå er det ikkje lenge til me får sjå dokke igjen :) Me glede oss! Dokke e vel kanskje ikkje klar for å reisa heim i kjølen og vinden endå?? Nyt siste dagene. Glad i dokke :)

    SvarSlett