Etiketter

torsdag 19. januar 2012

Smiiil

Før nyttår lovet jeg meg selv at jeg skulle bli bedre å ta bilder av barna og ikke minst gjøre noe med dem.Lillegull og jeg har ikke vært helt i storform denne uken så vi har vært hjemme. da har jeg fått tatt noen blinkskudd, syns dette bilder er så fint. Hun la seg bare ned på skinnet og smilte, fins jo ikke noe skjønnere ...

Når jeg først er inne på nyttårs forsette så hadde jeg jo  lovet meg selv å endelig få malt en vegg i stuen. Hadde trodd at jeg skulle få gjort det sist helg, men helga er jo så kjent full av burde burde . Denne helgen blir det nok heller ikke, da skal vi ha prinsesse selskap for Prinsesse Martine som blir hele 5 år. hun gleder seg til huset fullt av barnehageprinsesse venniner og gjett hvilken farge som står i høysete. ROSA
Kvelden i morgen går nok med til å pynte til den store festen. Skal legge ut noen bilder når alt er klart.
         
                                                                   Ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar