Etiketter

torsdag 12. januar 2012

Endelig..

Endelig er jeg på nett igjen. Den nye macen ble levert i går så etter at far i huset fikk test kjøre hele gårsdagen er det endelig min tur. Har vært på et utrolig kjekt og lærerikt kurs i dag. kjempe spennende med forelesere som utfordrer deg og tørr å sette større samfunnsproblemer i et annet perspektiv en det som er forventet.
Som alle andre har også jeg lagd meg noen nyttårsforsetter. Et av dem er å bli flinkere til å ta bilder av ungene og ting som vi opplever og ikke minst få gjort noe med dem etterpå. Har ihvertfall fått tatt noen fine bilder av minstejenta her om dagen.
Har også som mål å endelig få pusset opp stuen og rommene til jentene, det er bare denb tiden som ikke strekker til. Men i helga håper jeg at jeg kanskje kan få malt den veggen i stuen som skal males, det er jo lov å håpe....


I mens får jeg kose meg med sterainlys, strikkeprosjektet mitt og en god kopp med kaffemocca.
For ute herjer regnet og vinden og gjør at det er kjempe koselig å sitte inne. Ha en fin kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar