Etiketter

tirsdag 9. oktober 2012


Legger ved et gammelt bilde av bassenget vårt. Nå er det gjerde rundt alt ,pumpehus og påbegynt soltak. Jeg har fått malt resten av rekkverket i dag, mens ungene duppet seg litt i bassenget. Det var ikke mer en 16 grader ute, men med solen oppe og vindstille var det egentlig ganske godt. Fikk og revet bort en del ugress som hadde slått rot rundt inngang partiet på hytta. Så i morgen blir det av gårde og kjøpe nye blomster til å ha i krukkene.

Mens jeg malte rekkverket i dag fikk jeg pusset opp en del hjemme og( hvertfall i hodet)
Gleder meg til å komme hjem og i verdsette noen av alle ideene. Håper at snikkeren har kommet godt igang med rommene i kjelleren, slik at jentene får nye rom til jul. Da skal nemlig jeg få meg et hobbyrom for det har jeg bestemt. ( har ikke sagt det til konemann enda men nå er det min tur til å få orden på mitt verktøy)

Ha en fin kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar