Etiketter

torsdag 11. oktober 2012

Me, me and me

I dag har jeg virkelig bare gjort ting som gagner meg. Herlig for en gangs skyld å ikke bare tenke på ungene. Jeg har vært hos frisøren, hvilket er en opplevelse i seg selv her borte. Må jo si jeg blir litt skeptisk og en smule redd kanskje når frisørene snakker seg i mellom at de hadde kjøpt seg en revolver til å ha ihåndvesken( visst nok ganske vanlig at en har det her, men uansett) men det skjønneste frisøren ever.

Etter noen timer for meg selv nede i byen gikk jeg og største gullet en liten trimme tur. Kjempe koselig å gå å små snakke med henne, hun har utrolig mye rart på hjertet. Meker at hun blir større. Nå i kveld er det blogglandia på meg, litt avokado og kanskje en tur i jaccuzien . I morgen blir det siste innspurt i shoppingen for denne gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar