Etiketter

torsdag 25. juli 2013

Ferie paradis

Endelig så er det ferie og avslapping. Tiden tilbringer vi i ferie paradiset vårt i USA. Egentlig så kom vi sist onsdag ,men det føles som om vi har vært her en evighet. Dagene går i soling, bading, leking og for meg den evinnelige ryddingen. Jeg har og rukket å lese Jo Nesbø sin siste bok, Politi. Den kan absolutt anbefales.
Ungene koser seg i bassenget som vi har, tror rekorden er 10 timer i basenget på en dag. Men noe godt kommer det ut av det og, Skolejenta vår har lært seg å svømme og stuper nå fra stupebrettet som om hun aldri skulle ha gjort annet.


I går hadde vi en liten grillfest nede ved bassenget. Kjempe koselig, himmelen var fantastisk . Ikke så lett å få fanget det skikkelig på bilde men men. 


Jeg skal få prøvd å stasje hytta litt denne gangen. det er ikke så lett å finne akkurat ting som jeg liker. Stilen her borte står veldig i kontrast til alt det hvite hjemme. Men jeg har nå innfunnet meg med at jeg bare må gi meg hen til cowboy stilen og kjøre det røffe og mørke helt ut. Vi befinner oss jo tross alt midt i hillbilly land.  Kånemann er veldig fornøyd meg akkurat den beslutningen og har allerede hengt opp gamle bilskilt og div på veggene. han har og hengt opp en "cowboy" på veggen , som i skjorte, stetson hatt og bukse. han har og hengt opp div gammelt redskap som vi har kjøpt på loppemarked . vet ikke helt om jeg syns det var så veldig bra, vurderer derfor en stund til før jeg legger ut bilde.

- Therese -

-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar