Etiketter

søndag 9. oktober 2011

avslapping på hytta

I går hadde vi en liten grill fest hos oss. Kjempe koselig med bål og god mat og drikke. Må jo innrømme at det er litt spesielt å sitte ute å spise middag mens hjortene hopper rundt i bakhagen din.
Måtte bare ta bilde a denne flotte strawberry drinken, sjekk fargen. Må bare være masse fargestoff i all drikke her borte. Jentene drikker fanta og den er bare knall orange, de har jo ringer rundt munnen i flere dager etterpå.
I dag har jeg og Aurora jenta mi laget skikkelig søndagsmiddag. Biffgryte med poteter. Kjempe alenetid og gjett om hun har masse rart på hjertet. Må jo bare ta meg i og le høyt. Her forleden dag spurte hun om jeg trodde det gikk an å gifte seg med nabogutten mens det var mor til en annen gutt i klassen som var farmor til ungene hennes. Hvorfor da spurte jeg, Jo for mor hans e mye kjekkere en hun andre.... Hva skal du si til sånn da?

Sliter litt med å få innredet hytta skikkelig. Her nede er det skikkelig cowboy møbler som er inn, mens jeg er liksom ikke helt der.Tøft i andre sine hytter men har ikke lyst å ha det slik selv. På en annen side så skal det jo være litt anderledes her en hjemme. Hytta er laftet i redcedar tre som er en litt rød tresort, siden den er laftet er alle veggene like. Skal prøve å legge inn bilder etterhvert, men det blir ikke så bra bilder for lyset er så rar pga redcedar.


Legger ved et par bilder av  bakhagen på hytta vår  .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar